Czy ślimaki mają zęby?

W podróży jest sporo czasu na czytanie. ostatnio przeglądałam książeczki firmy Dalto: „Gdzie jest słońce?” oraz :”Czy ślimaki maja zęby?” z serii” „ZAPYTAJ MNIE MAMO”. Miałam też okazję zaprezentować je podczas konferencji z nauczycielami. Spotkały się z bardzo pozytywnym odzewem. Nauczyciele poszukują ciekawych pozycji do zaproponowania maluchom. Najbardziej odpowiadała im próba prostego wyjaśnienia spraw związanych z „czasem” i odpowiedzi na stawiane pytania.

Mnie osobiście podoba się sposób ilustrowania książeczki i to, że maluchy mogą ją samodzielnie kolorować. W drugiej części znajdują się intrygujące, z punktu widzenia dziecka, informacje.

Dałam je do „przerobienia” siedmiolatkowi i powiem szczerze, że miał przy tym wiele frajdy :)

Po tym pozytywnym odzewie ze strony nauczycieli będę je od czasu do czasu wozić ze sobą i pokazywać zainteresowanym szukającym kolejnych pomysłów na ciekawe zajęcia z maluchami.